niedziela, 6 października 2013

My nadal żyjemy!!!!

Siemka
Długo nas nie było (mnie i Tosi) na blogu :(  Ale to wina ilości lekcji sprawdzianów i może lenistwa?
Nie wiem po prostu -.-
Dziś jako że była pogoda idealna, słońce i bezchmurne niebo :)
Więc razem z Tosiakiem poszłam na podwórko porobić zdjęcia :)
W tym tygodniu zrobiłam mało i brzydkie zdjęcia z dzisiaj wcale nie lepsze więc trochę je przerobiłam w programie i od razu stały się ładne tylko bez hejtów proszę :) a i bym zapomniała mam taki pod jar!!!!!!
A to tylko z powodu cieczki Tosi :) :) :) :)  Bo teraz jak już zadzwonimy i umówimy się z panią to prawdopodobnie założymy ,,domową" hodowlę yorków!, więc przy tej cieczce ją chyba dopuścimy nie no Jezu nie mogę o tym pisać za duża adrenalina (podniecenie  XD)
No to proszę bez hejtów ;)


Moje ulubione :****





Mój drugi pies ON  Ares <333




Ulubione :****


Taka pogoda dziś :)

Ulubione :***







Ps,Te same zdjęcia są na moim drugim blogu O Tosi KLIK

3 komentarze:

Zostaw po sobie miły komentarz :)
Nie obrażaj nas ani naszych psów!!
Ola, Pati, Snoopy i Tosia