środa, 16 października 2013

kopiarstwo -.- :(

No hej!
W dzisiejszym poście nie będzie zdjęć bo mam w sprawie z nimi nowinę :(
Znacie pewnie takie coś jak KOPIARSTWO prawda???
Oczywiście nas to parę dni temu dotknęło, smutne? a jak!
Na facebooku też istnieje coś takiego a tymi KOPIARAMI są  Alicja i Majka Flo**k.
jeśli to teraz czytacie to wiedzcie że JA I PATI NIE ODPUŚCIMY!!!
Przez właśnie te dwie osoby nie mam chęci pisać postów ale mam to gdzieś i ta sprawa zostanie między nami :( A blog będzie aktualny i będę pisać :)
Dowiedziałam się o tym dzięki mojej dobrej koleżance Klaudii H****k, jeśli to czytasz to wielkie a nawet bardzo wielkie dzięki.
Heh no dobra wstawiły to na swój profil i co???
Jest w tym jedna rzecz która rozśmiesza mnie do łez, a mianowicie to że nawet nagłówek skopiowały -.- XD

No dobra więcej tej sprawy nie rozkopuję i zostawiam tylko w tym poście ten temat :)
Jutro wstawię zwykły post bo u nas wydarzyło się coś EXTRA!!!

A i co do bloga to założyłam blokadę kopiowania, mogłam to zrobić wcześniej ale kto wiedział że są tak bezczelne osoby??
No to tyle papapapa

Ps.Wy też miałyście taki problem że albo ktoś wstawił na bloga lub jakiś portal czy coś innego???

Ola, Tosia,(wkrótce) Blanka,Pati i Snoopy.

7 komentarzy:

  1. Ludzie nie dzielą się na dobrych i złych ale na mądrych i głupich. Ci drudzy widać nie wiedzą co to są prawa autorskie i potrafią być bardzo wstrętni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety żyją sobie takie ,,kanalie" na tym świecie :)

      Usuń
  2. Mnie też irytuje kopiowanie... Mam tylko prośbę: możesz mi napisać jak zrobiłaś, aby nie można było kopiować?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://bajery.net/adds/blokada
      1.Na tej stronie wpisujesz treść jaka ma być pokazana
      2.Wchodzisz w układ bloga -> Dodaj gadżet --> Kod html --> wklejasz kod ten który masz na tej stronie powyżej --> Zapisujesz i Gotowe

      Mam nadzieję że pomogłam :)

      Usuń
  3. Dobrej koleżance jaka jestem dobra :)

    OdpowiedzUsuń
  4. a jeszcze fajny post w my urodziny like

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też nie nawidzę kopiowania -.- to takie żałosne i wgl. Dobry pomysł z tą blokadą ; )

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie miły komentarz :)
Nie obrażaj nas ani naszych psów!!
Ola, Pati, Snoopy i Tosia