środa, 4 grudnia 2013

WITAM PO DŁUGIEJ PRZERWIE :)

Oj, długo mnie nie było.Prawie dwa miesiące, co nie oznacza, że w tym czasie próżnowałam. Otóż nie! Musiałam się dużo uczyć na próby do spr. szósto klasisty =]
A co do tematu Snoopy ma się bardzo dobrze ,już za tydzień będzie strzyżony :) Wiem że to tak na zimę nie wypada ale muszę dokładnie powiedział mi tak sam wet . :)A co do pogody jest Okropna :c ma się jeszcze pogorszyć . A wy co robicie jak jest tak zimno ??


                                               Patii i Snoopy =]
  

2 komentarze:

  1. o.. musisz koniecznie dodać zdjęcie snoopy'ego po strzyżeniu ! ja nie nawidzę jak pogoda się wali. wtedy siedzę i się nudzę . pozdrowionkaa :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może żeby nie zmarzł kup mu jakieś ubranko
      http://golden-luna.blogspot.com/

      Pozdrawiamy i zapraszamy

      Usuń

Zostaw po sobie miły komentarz :)
Nie obrażaj nas ani naszych psów!!
Ola, Pati, Snoopy i Tosia