środa, 18 września 2013

Cześć^^

Nazywam się Patrycja i jestem właścicielką yorka który nazywa się Snoopy . Dobraa zacznę opowiadać o tym jak go dostałam . Tak naprawdę miałam mieć Snoopiego za rok ale tak wyszło że przeglądałam strony takie jak Tablica.pl lub Allegro i znalazłam go. Napisane było żę jest za darmo ale to było dziwne że mały piesek rasy york terrier był za DARMOO . Mamy nie było więc zawołałam babcie i zadzwoniłyśmy do właścicielów okazało się że kosztuje 1100 . Od razu się spytałam czy będę mogła go kupić babcia nie pytała czy bardzo go chce i takie duperele po 5 min zgodziła się oczywiście mama o niczym nie wiedziała miałam nadzieje że po drodze nie spotkamy mamy bo musiałabym wszystko powiedzieć . Jednak nie poszło po mojej myśli i spotkałyśmy mamę na stacji paliw .Musiałam wszystko wyjaśnić mama na początku była zła ale potem przeszło jej . Jechałyśmy chyba z 3 godziny ale opłacało się . Spotkałyśmy się z właścicielem chwilke porazmawiałyśmy i zapłaciłyśmy wziełysmy go i ruszyłyśmy w droge , gdy dojechalysmy do domuu z pieskiem odrazu poszedł spać ( Śpioszeeek )No i tyle.! Paaa :**

                                                  Pati & Snoopy 

2 komentarze:

Zostaw po sobie miły komentarz :)
Nie obrażaj nas ani naszych psów!!
Ola, Pati, Snoopy i Tosia