czwartek, 19 września 2013

Dziękuję :**

Hejoo^^
Nie wiem czy Pati napisze dziś co u Snoopiego bo pojechała do lekarza i nie wie o której wróci ale ja w imieniu naszej czwórki dziękuję za 6 obserwacji i 9 komentarzy :**
Myślałam że pierwsze dni są najgorsze ale jednak nie jest tak źle.
Na prawdę z całego serca mojego i Tośkowego dziękujemy i mamy nadzieję że będzie was jeszcze więcej.
_______________________________________________
Aparat na prawdę strzela focha robi takie zdjęcia że aż żal mi go ale to przez tą pogodę :(
Mamy nadzieję że pogoda się poprawi i aparat dotrzyma współpracy :)


Co u Tosi?
Co może robić taki piesek malutki, chudziutki i marznący? Eh... Trzęsie się z zimna i śpi pod kołdrą gdzie jest jej cieplutko, bawi się co 2 godzinki piłką, wychodzi na 15 minutkowe spacerki bo jest jej zimno.
Była u fryzjera już 2 tygodnie temu, włoski powoli odrastają, aby zdążyły przed zimą :)
Mały pieszczoch śpi mi teraz na kolanach :**
Mimo to zdania nie zmienię, nie będę jej ubierać w nic poza płaszczykiem przeciw deszczowym dzięki którym mniej moknie(nie lubi się suszyć a suszarko to dla niej istne zło).

A wasze psy co robią w taką pogodę?
Co sądzicie o ubrankach dla psów?

Aby nie było tak pusto kilka zdjęć Tosi trochę starych:
2 DZIEŃ W NOWYM DOMU
JESZCZE BEZ KUCYKA :)
2 DZIEŃ W NOWYM DOMU
To chyba na tyle :*
Ola & Tosia



6 komentarzy:

  1. pogoda czy nie pogoda spacerujemy z Baddy'm. :) rzecz w tym iż Baddy jest Labradorem,a nieraz widziałam sytuacje gdzie małe psy nie chcą wychodzić na dwór z powodu pogody.nie akceptuje ubierania psów w kolorowe ciuszki,ale rozumiem i popieram zarzucenie jakiegoś ubrania gdy to słuszne,przecież niektóre psy tego potrzebują np. zimą.

    pozdrawiamy
    Ola i Baddy.

    http://baddy-wspanialy-labrador.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z tobą. To co mówisz o małych pieskach to prawda Tosia nie wystawia noska za drzwi :)
      Dziękuję za komentarz i wyrażenie twojego zdania

      Usuń
  2. Mój pipet również uwielbia spać pod kołdrą,szczególnie w takie chłodne dni.A ubranka to bardzo ważna rzecz dla psisk zmarźluchów :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie miły komentarz :)
Nie obrażaj nas ani naszych psów!!
Ola, Pati, Snoopy i Tosia