środa, 18 września 2013

Cześć :)

Nazywam się Ola i jestem właścicielką yorka a mianowicie mojej Tosi.
Nie wiem czemu prowadzimy bloga razem, jakoś tak :) Mam nadzieję że nie przeszkadza wam to że 2 posty jednego dnia :)

Jest taka pogoda że nie da się na spacerek wyjść :(
A co tu robić w taką pogodę? Robić zdjęcia które wychodzą po prostu kiepsko?
Dla tego dziś wstawię tylko fotkę z mojego archiwum Tośkowego ; /
Co do bloga mam nadzieję że znajdzie się ktoś kto będzie nas odwiedzał i komentował.

Stare ale jednak śliczne :)

Ola & Tosia




2 komentarze:

  1. witajcie w bloggerowaniu. :)
    będę Was na pewno często odwiedzać.

    pozdrawiamy
    Ola i Baddy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Znajdzie sie, oj znajdzie. :P
    Wskakujemy do obserwowanych, i czekamy na więcej! :)
    Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie miły komentarz :)
Nie obrażaj nas ani naszych psów!!
Ola, Pati, Snoopy i Tosia